Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_jmap, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
Педіатри впевнені: діти здатні максимально рано освоїти рахунок

Діти у віці 14 місяців можуть розуміти сенс рахунку, і це задовго до того, як вони засвоять справжнє значення слів "один два три", пише BBC з посиланням на дослідження Університету Джонса Хопкінса. За словами експертів, діти, які чують рахунок вголос, були здатні розпізнавати числівники. Однак повною мірою діти починають розуміти назви числівників приблизно до 4 років.

В рамках дослідження проводився експеримент: 16 дітей стежили за 4 іграшками (іграшкові собаки і кішки) у міру того, як ті опускалися і витягали з коробки. Іноді вчений говорив: "Дивись, 1, 2, 3, 4 собаки". А іноді числівники не промовляється, замінюючись словами "цей", "ці", "ось".


Коли іграшки дійсно перераховувалися, діти чекали, що з коробки витягнуть більше однієї іграшки. Тобто вони запам'ятали приблизну кількість предметів. А коли іграшки не перераховувалися вголос, діти відволіклися відразу після того, як діставалася перша іграшка. Вони були впевнені: на цьому іграшки закінчилися.